Той, хто справді прагне отримати знання, здобуває їх із задоволенням, по-творчому підходить до вивчення навіть такої здавалось би серйозної й точної науки як хімія. Наведу тільки декілька прикладів.
Гловацький Максим (гімназист 5-б класу) підготував презентацію про проведені ним досліди із речовинами, які можна знайти в кожного вдома.
https://drive.google.com/open?id=1vLDtCDW4LNqbeWWuaiS-XbRL9xh8jjAPqU1vJ7a8iHI
Цікавою є презентація учениці 5-б класу Дронь Ангеліни про вторинне використання та друге життя паперу
https://drive.google.com/open?id=1d6dR7PsXsjxXNN0leRdaTsCm0RWy5UytMxeeK8EVmJY
Учениця цього ж класу Миронюк Оксана свої спостереження під час експериментів супроводжувала відеофіксацією. І ось які напрацювання вона отримала
https://drive.google.com/open?id=1Phy58ptr5KJdFGNuWGml5MmnpFy3dPs7
https://drive.google.com/open?id=1hFf_Yul01Wb6VWJwiFY4i6SBBYwFNqcB
Заслуговує на увагу яскраве фото учениці 5-а класу Присмак Анни-Марії результату її дослідження вмісту крохмалю у продуктах харчування.
Сьогодні ми не маємо можливості навчатися в гімназії за партами, проводити досліди, слухати пояснення вчителя. Однак отримані знання й попередньо набуті навички допомагають гімназистам працювати у незвичнму режимі, здобувати базові компетентності, на практиці вміти використати їх у повсякденному житті.
Мітки
- Вебінари (23)
- дистанційне навчання (57)
- До 150-річчя ПСХЕ (13)
- екологія (48)
- здорова школа (11)
- Конспекти уроків (14)
- курси (45)
- курси Методична робота (1)
- Методична робота (32)
- Методоб'єднання вчителів природничих дисциплін (11)
- Навчальні проекти (18)
- Нормативна база (7)
- Олімпіади (35)
- Олімпус (4)
- Природознавство (25)
- Про себе (31)
- Робота з обдарованими учнями (146)
- Сторінка творчості (53)
- Тиждень хімії (7)
- Цікава хімія (159)
- ШМВ (2)
- STEАM-освіта (23)
- STEM-освіта (76)
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар