четвер, 30 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання - не канікули, а напружена праця

Той, хто справді прагне отримати знання, здобуває їх із задоволенням, по-творчому підходить до вивчення навіть такої здавалось би серйозної й точної науки як хімія. Наведу тільки декілька прикладів.
Гловацький Максим (гімназист 5-б класу) підготував презентацію про проведені ним досліди із речовинами, які можна знайти в кожного вдома.
 https://drive.google.com/open?id=1vLDtCDW4LNqbeWWuaiS-XbRL9xh8jjAPqU1vJ7a8iHI
Цікавою є презентація учениці 5-б класу Дронь Ангеліни про вторинне використання та друге життя паперу
 https://drive.google.com/open?id=1d6dR7PsXsjxXNN0leRdaTsCm0RWy5UytMxeeK8EVmJY
Учениця цього ж класу Миронюк Оксана свої спостереження під час експериментів супроводжувала відеофіксацією. І ось які напрацювання вона отримала
https://drive.google.com/open?id=1Phy58ptr5KJdFGNuWGml5MmnpFy3dPs7
https://drive.google.com/open?id=1hFf_Yul01Wb6VWJwiFY4i6SBBYwFNqcB
Заслуговує на увагу яскраве фото учениці 5-а класу Присмак Анни-Марії результату її дослідження вмісту крохмалю у продуктах харчування.
Сьогодні ми не маємо можливості навчатися в гімназії за партами, проводити досліди, слухати пояснення вчителя. Однак отримані знання й попередньо набуті навички допомагають гімназистам працювати у незвичнму режимі, здобувати базові компетентності, на практиці вміти використати їх у повсякденному житті.

Немає коментарів:

Дописати коментар