Гімназисти 5 (9) класів отримали завдання провести домашній експеримент на виявлення крохмалю у продуктах харчування. Учениця 5-а класу Боровська Аліна не просто виконала досліди й записала отриманий результат у зошиті, а й зняла відео проведеного експерименту. Так значно цікавіше... А висновки - знайшли своє місце у зошиті як підсумок лабораторної роботи. Дистанційне навчання теж може бути творчим, з елементами stem-дослідження.
https://drive.google.com/file/d/19_D5hamPQlyT0tXoFH5pe8af9N-XNcr3/view?usp=sharing
Мітки
- Вебінари (23)
- дистанційне навчання (57)
- До 150-річчя ПСХЕ (13)
- екологія (48)
- здорова школа (11)
- Конспекти уроків (14)
- курси (45)
- курси Методична робота (1)
- Методична робота (32)
- Методоб'єднання вчителів природничих дисциплін (11)
- Навчальні проекти (18)
- Нормативна база (7)
- Олімпіади (35)
- Олімпус (4)
- Природознавство (25)
- Про себе (31)
- Робота з обдарованими учнями (146)
- Сторінка творчості (53)
- Тиждень хімії (7)
- Цікава хімія (159)
- ШМВ (2)
- STEАM-освіта (23)
- STEM-освіта (76)
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар