середа, 2 травня 2018 р.

Підсумки декадника екологічних знань

Екологічне виховання – це організований і цілеспрямований процес формування системи наукових знань про природу і суспільство, поглядів і переконань, що забезпечують становлення відповідального ставлення молоді до природи, реальним показником якого є практичні дії учнів по відношенню до природного середовища, що відповідають нормам людської моральності. Екологічна освіта є сукупністю екологічних знань, екологічного мислення, екологічного світогляду, екологічної етики, екологічної культури.
Саме тому з 16 по 27 квітня у гімназії проходив декадник екологічних знань. Учитель хімії Сопилюк Н.І. провела цикл бесід "Збирай роздільно - живи доцільно!" (3-А, 3-Б, 4-А, 5-А класи). Учитель географії Олексюк О.М. разом з учнями 4-А класу організувала інформаційно-екологічну акцію "Бережіть первоцвіти!" Гімназисти 6-А та 6-Б класів разом із учителем хімії Сушко .Г. М. провели диспут на тему "Шкідливий вплив металургійного виробництва на екологічний стан міст України". У 6-В класі під керівництвом учителя біології Стець Н.І. пройшла екологічна гра "Бережи природу для людського роду!" Захоплюючий брейн-ринг під назвою "Екологія - на перехресті наук" провела учитель біології Лугофет О.М. у 7-Б класі. Педагог-організатор Тимофійчук Н.І. провела із  членами  гімназійного парламенту годину спілкування ""Як правильно сортувати сміття". 26 квітня, в день пам'яті жертв Чорнобильської трагедії, для всіх гімназистів учні 5-Б класу (класний керівник Лугофет О.М. та працівник ЦРБ Топольницька О.І.) провели урок-реквієм "Чорнобиль - біль душі моєї". 

Немає коментарів:

Дописати коментар