четвер, 29 травня 2025 р.

Підсумок навчальної діяльності з хімії - у виконаних проєктах

   Завершення навчального року – завжди довгоочікуваний і радісний момент, черговий етап зростання та здобуття знань у житті кожного учня та гімназії в цілому. Традиційно, вивчення хімії у 4-7 класах завершується виконанням практичної частини навчальних програм – представленням навчальних проектів, над якими учні працюювали впродовж навчального року.

Серед паданих робіт є багато цікавих, творчих, оригінальних, що включають глибокі дослідження, по-справжньому були пізнавальними для однокласників і не залишили байдужими навіть набільших оптимістів, які стверджують, що хімію - важка і нецікава наука. Форми падання робіт дуже різноманітні.

Гімназисти представили виконані проекти у формі відео – Чельняк В. та Гнатяк В. (5-а клас):

 виготовляли мило в домашніх умовах – Кирилюк С., Стойко І. (5-а клас), Швигар Н., Грабовецька В. (5-б клас):

Отримали папір із вторинної сировини («Друге життя паперу») - Мандзюк С., Никорук І. (5-а клас), Бзова В., Никитенко М., Баранова І., Кучірко К. (5-б клас):

Учні 4-б класу Моспанчук Я., Пелих Х, Яцків Х., Міська М., 4-а класу Кобіс О.  виконували роботи у формі малюнків:

Старшокласники Махніцька В., Гаврилюк Б. (6-а клас) писали наукові реферати з практичними частинами та навіть казковими сюжетами. Шевчук А. (6-б клас) зробила літературно-історичний екскурс про добування нафти в Галичині у період кінця ХІХ-початку ХХ стАсадова Т. (7-а клас) представила есе "Роль хімії у моєму житті" англійською, польською та українською мовами.

Дослідження речовин і їх властивостей стали предметом вивчення Білої Ю., Леги А., (7-а клас), Зими Ю., Павлучинської С. (7-б клас), Угрина З. (6-а клас).

Саме завдяки таким роботам хімія стає більш цікавою, захопливою та зрозумілою для учнів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар