Завершення навчального року – завжди довгоочікуваний і радісний момент, черговий етап зростання та здобуття знань у житті кожного учня та гімназії в цілому. Традиційно, вивчення хімії у 4-7 класах завершується виконанням практичної частини навчальних програм – представленням навчальних проектів, над якими учні працюювали впродовж навчального року.
Серед
паданих робіт є багато цікавих, творчих, оригінальних, що включають
глибокі дослідження, по-справжньому були пізнавальними для однокласників і не залишили байдужими навіть набільших оптимістів, які стверджують, що хімію - важка і нецікава наука. Форми
падання робіт дуже різноманітні.
Гімназисти представили виконані проекти у формі відео – Чельняк В. та Гнатяк В. (5-а клас):
виготовляли мило в домашніх умовах – Кирилюк С., Стойко І. (5-а клас), Швигар Н., Грабовецька В. (5-б клас):
Отримали папір із вторинної сировини («Друге життя паперу») - Мандзюк С., Никорук І. (5-а клас), Бзова В., Никитенко М., Баранова І., Кучірко К. (5-б клас):
Учні 4-б класу Моспанчук Я., Пелих Х, Яцків Х., Міська М., 4-а класу Кобіс О. виконували роботи у формі малюнків:
Старшокласники Махніцька В., Гаврилюк Б. (6-а клас) писали наукові реферати з практичними частинами та навіть казковими сюжетами. Шевчук А. (6-б клас) зробила літературно-історичний екскурс про добування нафти в Галичині у період кінця ХІХ-початку ХХ ст. Асадова Т. (7-а клас) представила есе "Роль хімії у моєму житті" англійською, польською та українською мовами.
Дослідження речовин і їх властивостей стали предметом вивчення Білої Ю., Леги А., (7-а клас), Зими Ю., Павлучинської С. (7-б клас), Угрина З. (6-а клас).
Немає коментарів:
Дописати коментар